Last Sunday I received a call from my student. Remember, he was the one who brought me and my friend to see the turtle? Haa.. he is the only student who has my phone number. Mana bleh kasi2 phone number kat students.. nanti naik lemak lak dia. Bukan cam Msia ni.. I gave to this student tu pun coz ari tu sbb nak g tgk turtle tu..if not i will not. So far he is behaving good. What I mean good here, he didnt take advantages on me. Nak mintak markah lebih ker?? buat perangai malas nak blajar ker.. So far so good..
Was s0 shocked to received his called coz at that time I was nearly to go to bed and of coz laa sexy mexy dah. At 10 plus i guess but I picked the phone coz may be he wanted to ask me smtg important.
" Asskum Ms Nur, how are you?"
"Wslm, Im okey. How are you?"
"Im fine. Are you sleeping?"
" No...mmm going to ..why?" ( sound scared and worried), apa hal budak ni call ni??
" Can u come downstairs, I want to see u?"
"Mmmm... but why... no..no Im going to bed now" _ biar betui bdk ni.. nak main2 dgn aku laa plak.. suker2 jerr ajak org kluar umah!!!
" I got surprised for you, plz"
" SURPRISED?? WHAT SURPRISED??? I DIDNT UNDERSTAND!!! - with the higher volume.. yelah.. marah ni.. cam lain macam jerr ni, apa hal nak surprised mlm2 buta ni..
" No.. I wanna give u something"
"Something like what??" Nada marah tu..biasa laa kan cikgu dgn pelajar.. mana bleh kasi muka wehhh..
" Mmm... a cake"
" A cake?? For what??"
" No..no Ms Nur, tdy is my birthday and I wanted to give you and Ms Pah a cake."
" Y?? You dont have to give us.. thats your birthday" yelahh pelik laa kan..kau nyerr birthday apa hal lak nak kasi kat I lak.. x paham aku lerr budak ni...
" Plz miss.. I wait you downstairs"
" Okey..give me 10 minutes" .. kesian laa plak dgn budak ni, all the way dia dtg semata2 nak kasi kek kan... so turun laa lepas tu...
Pink kaler... maklum laa lecturer dia suka sgt pakai baju pink kan..so dia ingat I suka pink laa.. Dah itu jerr kaler baju yg byk...hehehehhe
Dia pun kasi laa satu kotak kek and I need to share with my friend too coz that is her student too. Terus call my friend ckp nak pegi umah dia. My friend punyer terkejut .. yelah usually if smtg happened we only call or sms each other but this time I told her that I wanna come to her house. It sounds smtg happened and so serious.
Bila pegi umah dia.. dia bukak pintu umah and.. " what happened?..what happened?? Giler kalut minah ni...hehehhe... Yelah dia risau laa kot2 smtg happened to me..
Sebenarnya tujuan utama nak kasi kek jerr.. Ya Rabbi..satu biji kek tu.. waduhh, sapa nak mkn ni weyy.. Even cut into half..still I can finish it.. It takes a week or a month for me to finish it. Dah laa kek kat sini langsung x sedap. Rasa manis sgt2 and kek nyerr amat laa keras cam batu. Ohhh noo.. I miss my favorite cake at Secret Recipe.. Choc banana..ohhh bilaa laa dpt mkn kek ni. Tak sanggup nak mkn kek kat sini wehh...Even the presentation of the cake also..Ya Rabbi.. sabor jerr laaa... ( k****ng nyerr style laa...hehehhe) . Sgt laa jahat mengutuk..
Rasa cam nak bukak kedai kek laa kat sini.. jom anybody interested!! Sure kaya raya kan?? Yelaa... semua tu dunia jerr kan?? Hehhehehhehe...
Tahu tak, actually kat sini diorg ni x celebrate birthday tau. Diorg hanya celebrate their birthday only when they are 1st year old. 2 thn..15 thn..30 thn.. x sambut dah. But still have people celebrate.. yang tu kira moden skit laa kan... cam bdk ni laa.. sambut dgn kawan2.
I got this info when I taught them in one chapter of the PR and it is about the special event and I shared a lot of info abt the birthday and dr situ laa dpt tahu yg diorg ni x celebrate birthday. One of my student said "Haram Miss" Hahhahah.. diorg ni semuanya haram.. Masuk kelas Ms Nur haram.. Buat keje byk skit haram.. .. Tgk muka Ms Nur haram.. Cuba tgk budak2 pompuan.. Halal ajee... ni referring tu budak2 laki laa.. Macam2 kan?? Sabor jerr laa Labu!!
