Tempat: Dlm bilik, laptop kat atas iron board (bleh) - sb kat area ni jer internet connection "good"
Status: Idung yang tersumbat2, kepala pening2
Cuaca: Sejuk tp ditahap yg bleh diterima oleh suhu badan
Final exam started last week. Like previous semester, beside marking students' papers we need to invigilate the exam. Invigilating the exam is the most 'exciting' moment. Yeah right, adakah?? Imagine, 2 jam duk dlm classroom ke hulu ke hilir.. Boring yang teramat. Hello... kat sini amatlah strict skali. Masa invigilate mana bleh nak selak2 newpaper, nak buat2 keje lain. Rules beb!!
This semester I got 2 subjects and one of the subject got 2 groups ( 50 ++ students) and another subjects I got 7 groups (140++ students). Yang malangnya nasibku ini, both of the subjects are on wednesday. Meaning that during the weekend, x bleh nak bersuka ria. Bersengkang mata mengadap paper. The worst part is yang 140++ students tu is the last paper and I got 72 hours to finish with the marking. Apakah semua ini!!!
Last weekend dgn berkobar2nya marking papers kanak2 unta ni. Alhamdulillah, Im done by now. Start dgn one group, the next day terus rasa nak demam. Apa nyer tidak, dgn tulisan sorang2 nak terkluar biji2 mata ni. Seriously... really make me sick!!
I was so happy after they finished their exam. Most of them cakap easy paper, sure can score. Yelah tu!! Confident tahap maxima, bila baca jawapan langsung terpesong.. Cam mana nak bagi markah ni??
You people make me sick and now I got my fever!!
This semester I got 2 subjects and one of the subject got 2 groups ( 50 ++ students) and another subjects I got 7 groups (140++ students). Yang malangnya nasibku ini, both of the subjects are on wednesday. Meaning that during the weekend, x bleh nak bersuka ria. Bersengkang mata mengadap paper. The worst part is yang 140++ students tu is the last paper and I got 72 hours to finish with the marking. Apakah semua ini!!!
Last weekend dgn berkobar2nya marking papers kanak2 unta ni. Alhamdulillah, Im done by now. Start dgn one group, the next day terus rasa nak demam. Apa nyer tidak, dgn tulisan sorang2 nak terkluar biji2 mata ni. Seriously... really make me sick!!
I was so happy after they finished their exam. Most of them cakap easy paper, sure can score. Yelah tu!! Confident tahap maxima, bila baca jawapan langsung terpesong.. Cam mana nak bagi markah ni??
You people make me sick and now I got my fever!!
No comments:
Post a Comment