When Im lecturing in the class today, I realized one of my male students in my class not really concentrating on my lecture. His eyes are always to the girls side. Musykil...musykil...
So apa lagi..akak sound jerr laa terus...
" Allu...Mohammad.. what are you looking at? You are not listening to me and not even paying you attention to me... Im really angry with you" ( dgn buat muka marah- berlakon jerr laa...I kan suka berlakon2 ni)
Coincidently, in that class..there are 5 mohammad... Bleh? So all of them terperasan and look at to each other... Siut jerr kan??? And One of the mohammad who I mentioned to realized and everybody started to laugh at him..
Actually, this is not the first time he's behaved that way.. been looking at him and wondering which girl that he likes and admired.
After the class, that mohammed wanted to see me.. and apa lagi.. I buat lerr muka marah2 tadi..muka bengang2 tadi ( kan berlakon x abis lagi nih) and he apologized for his behavior. Nak tahu tak cam mana dia ckp...
" Ms Nur, sorry..sorry.. "
"Y sorry,, sorry?? I didnt understand you.. you never want to study in my class rite? Do you?"
" Miss...sorry okey.. I will not doing that again..I promised"
" Actually Mohammad, what is your problem...plz tell me?"
" Mmmm... miss...serious problem.. but I cant...really cant...hmmm.. Miss, I like one girl in the class" ( dgn buat muka yg konon2nya malu2 kucing...so x kuasa okey)
" Which one..tell me?" - dengan muka yg serious giler
" She sits at the back.. the fat one.. u know her..mmmmm,.. her name Ageela, you know miss nur which one?"
" Mmmm.. I think i know..Good...good. I will tell her that you like her okey?"
"Plz..plz..plz miss Nur.. dont tell her, for sure after this I cant see her face again and she will hate me, pleaseeee miss"
" No problem, if you like somebody..you need to tell her. If not you are going to lost her and she will never know that you like her. Let me help you okey?" - gilerr sporting abis lecturer ni kan??
" Pleaseeeeeeee... miss nur..pleasee...dont tell her" - siap nak pegang2 baju i ni.. so x kuasa dgn kanak2 unta ni
I left him with smiling face... lawak laa bebudak ni..bab2 pompuan2...most of the guys in my classes wanna talk more with me. Suker laa kalau bab2 ni..cuba bab2 subjek diaorg..malas laa nak blajar. Tak kuasa okey!!
This Mohammad is not bad...handsome laa jgk. Bila tgk skali for sure pompuan akan tgk 2 kali laaa.. and yg lawaknya dia ckp dia minat kat budak Ageela yg gemuk tu. That lady is okey-okey...3 kali ganda laa badan laki ni.. and she looks fine. Kalau dah suka..apa2 pun jadi..Cinta itu buta kan??
Apa yg I perasan lagi kan.. si Mohammad ni akan curi2 laa pandang si Ageela kat blkg.. Dia ckp, dia frust gak kekdg sbb Ageela buat2 tak tahu jerr bila di pandang2. Si Mohammad ni pun satu,,dah tahu suka..ckp laa kan... duk diam jerr...curik2 tgk jerr..mana laaa si Ageela ni nak tahu and nak paham.. Biol betui laa kanak2 unta ni...
Anyway.. this was the 3 times and 3 male students came to me and telling me that they admired a lady. Hallu... i ni kaunselor bab2 perhubungan laki-pompuan kerr? Suker2 jerr budak2 ni kan? I dont mind at all.. I like to entertain them.. Layan jerr laa.. I kan sehati sejiwa dgn diorg kan? Tu yg diorg slalu dtg kongsi citer2 hati dan perasaan ni.. ( hati, jiwa dan perasaan I ni sapa nak layan?? ) Ader kerr org nak layan and kongsi?? Ader kot...ader err...aderr kerr idak ni??
Overall, I do enjoy with them and this is one of the entertainment that I have at the college... At least these make me smiling and happy..
So apa lagi..akak sound jerr laa terus...
" Allu...Mohammad.. what are you looking at? You are not listening to me and not even paying you attention to me... Im really angry with you" ( dgn buat muka marah- berlakon jerr laa...I kan suka berlakon2 ni)
Coincidently, in that class..there are 5 mohammad... Bleh? So all of them terperasan and look at to each other... Siut jerr kan??? And One of the mohammad who I mentioned to realized and everybody started to laugh at him..
Actually, this is not the first time he's behaved that way.. been looking at him and wondering which girl that he likes and admired.
After the class, that mohammed wanted to see me.. and apa lagi.. I buat lerr muka marah2 tadi..muka bengang2 tadi ( kan berlakon x abis lagi nih) and he apologized for his behavior. Nak tahu tak cam mana dia ckp...
" Ms Nur, sorry..sorry.. "
"Y sorry,, sorry?? I didnt understand you.. you never want to study in my class rite? Do you?"
" Miss...sorry okey.. I will not doing that again..I promised"
" Actually Mohammad, what is your problem...plz tell me?"
" Mmmm... miss...serious problem.. but I cant...really cant...hmmm.. Miss, I like one girl in the class" ( dgn buat muka yg konon2nya malu2 kucing...so x kuasa okey)
" Which one..tell me?" - dengan muka yg serious giler
" She sits at the back.. the fat one.. u know her..mmmmm,.. her name Ageela, you know miss nur which one?"
" Mmmm.. I think i know..Good...good. I will tell her that you like her okey?"
"Plz..plz..plz miss Nur.. dont tell her, for sure after this I cant see her face again and she will hate me, pleaseeee miss"
" No problem, if you like somebody..you need to tell her. If not you are going to lost her and she will never know that you like her. Let me help you okey?" - gilerr sporting abis lecturer ni kan??
" Pleaseeeeeeee... miss nur..pleasee...dont tell her" - siap nak pegang2 baju i ni.. so x kuasa dgn kanak2 unta ni
I left him with smiling face... lawak laa bebudak ni..bab2 pompuan2...most of the guys in my classes wanna talk more with me. Suker laa kalau bab2 ni..cuba bab2 subjek diaorg..malas laa nak blajar. Tak kuasa okey!!
This Mohammad is not bad...handsome laa jgk. Bila tgk skali for sure pompuan akan tgk 2 kali laaa.. and yg lawaknya dia ckp dia minat kat budak Ageela yg gemuk tu. That lady is okey-okey...3 kali ganda laa badan laki ni.. and she looks fine. Kalau dah suka..apa2 pun jadi..Cinta itu buta kan??
Apa yg I perasan lagi kan.. si Mohammad ni akan curi2 laa pandang si Ageela kat blkg.. Dia ckp, dia frust gak kekdg sbb Ageela buat2 tak tahu jerr bila di pandang2. Si Mohammad ni pun satu,,dah tahu suka..ckp laa kan... duk diam jerr...curik2 tgk jerr..mana laaa si Ageela ni nak tahu and nak paham.. Biol betui laa kanak2 unta ni...
Anyway.. this was the 3 times and 3 male students came to me and telling me that they admired a lady. Hallu... i ni kaunselor bab2 perhubungan laki-pompuan kerr? Suker2 jerr budak2 ni kan? I dont mind at all.. I like to entertain them.. Layan jerr laa.. I kan sehati sejiwa dgn diorg kan? Tu yg diorg slalu dtg kongsi citer2 hati dan perasaan ni.. ( hati, jiwa dan perasaan I ni sapa nak layan?? ) Ader kerr org nak layan and kongsi?? Ader kot...ader err...aderr kerr idak ni??
Overall, I do enjoy with them and this is one of the entertainment that I have at the college... At least these make me smiling and happy..